דיקור סיני תופעות לוואי

האם לדיקור סיני יש תופעות לוואי? דיקור סיני, אקופנטורה, הוא אחד הכלים העיקריים ברפואה הסינית. השיטה נעזרת במחטים דקות שמונחות במקומות שונים בכדי להניע אנרגיה ולטפל בחוסר איזון. זו הסיבה שדיקור עוזר בהקלה מיידית בכאבים, בחיזוק מערכת החיסון ובמניעת מחלות. וללא תופעות לוואי.
מחקרים מראים על שימוש בדיקור כבר מהמאה החמישית לפני הספירה שם השתמשו במחטי אבן בכדי ליצור גירוי ולפעמים דימום בנקודות שמשפיעות על האיברים הפנימיים לשם השגת איזון.

שיטת הדיקור הסיני נפוצה במזרח למדינות שונות ורק במאה העשרים הגיעה לשאר העולם. דיקור סיני הוא הנחקר ביותר מבחינה רפואית במערב ונמצא כיעיל מאד בשיכוך כאבים אקוטיים וכרוניים, הפסקת התקפי כאבים כמו מגרנות וכאבי גב תקופתיים, תמיכה בחוסר איזון הורמונלי, טיפול בבעיות נפשיות, טיפול בבעיות אורטופדיות, בעיות נשימה כמו אסטמה, קוצר נשימה ועוד, חולשת מערכת חיסון ותמיכה במטופלים שעוברים סדרות טיפולים עם הרבה תופעות לוואי כמו כימוטרפיה ועוד.

הטיפול בדיקור סיני אינו מחדיר לגוף חומרים אחרים אלא עובד עם הכוחות הפנימיים של הגוף ועם מערכת החיסון שלו וזו הסיבה שאין לדיקור סיני תופעות לוואי ושאינו מחייב את הגוף ל"שלם" בפגיעה במקום אחר למען שיפור מוקד הבעיה. מחלה גופנית או נפשית היא בדרך כלל ביטוי לבעיה עמוקה יותר. תפיסת האדם כמכלול מאפשרת לרפואה הסינית לנתח את הדינאמיקה שהובילה להופעת הבעיה הרפואית ולגעת בשורש הבעיה כדי ליצור בריאות מערכתית. יעילות מחקרית נוספת כמו זו בטיפולים בבעיות גופניות היא העזרה הרפואית למצבים נפשיים.

שני היתרונות הגדולים של הטיפול בדיקור סיני בבעיות נפשיות הן:

1. מהירות ההשפעה – שלא כמו טיפול תרופתי שצריך כמה שבועות גכדי לבדוק אם משפרת את מצב המטופל בדיקור הסיני נראה הטבה תוך זמן קצר.
  2. העדר תופעות הלוואי – בגלל שהדיקור הסיני עובד עם כוחות הגוף והנפש ואין הוא מוסיף חומרים כימיים למערכת אז אין תופעות לוואי המצריכות טיפול נוסף.בעצם אין תופעות לוואי בכלל. כדאי לזכור שאחד מהקשיים המשמעותיים ביותר מהם סובלים מטופלים שנוטלים כדורים לבעיות נפשיות הן תופעות הלוואי הנפשיות והגופניות.

המטרה הטיפולית בדיקור היא לחזק את האדם כך שיתגבר עם כוחותיו שלו על הבעיה וכך יקבל בטחון ויתחזק מההתגברות על המחלה. המקרים הנפוצים ביותר לטיפול בדיקור הינם, חרדה והתקפי חרדה, לחץ נפשי, דיכאון ודיכאון לפני ואחרי לידה. הטיפול מתאים לגברים ונשים כאחד.

הקליניקה שלי מטפלת בכל המקרים הנ"ל במקצועיות רבה כבר מזה שנים רבות. אני, יוסי לוי בעל נסיון מעשי של למעלה מ-20 שנים בטיפול וריפוי בעיות ומחלות מסוגים מגוונים. הניסיון הרב שצברתי עם השנים מאפשר לי לאבחן בצורה מדויקת את הסיבה לבעיה שמטרידה אותך, ולהתאים לך אישית את הטיפול המתאים לך ביותר, כדי להביא לפתרון יסודי, במספר טיפולים מינימלי.

חשוב לי שתדע/י שיש לך שותף בדרך להצלחת הטיפול, להבראה מלאה ושיפור איכות החיים שלך במספר טיפולים מינימלי, הכוללים יחס אישי, צמוד רגיש ומקצועי.

סובלים מאחת הבעיות הרפואיות המוזכרות לעיל, או סובלים ממצב נפשי המפריע לתפקודכם היומיומי, אין לכם מה להפסיד! קבעו כבר היום מפגש אחד ובו תקבלו את כל ההמלצות לטיפול בבעיה בקליניקה שלנו ללא התחייבות.

מעוניין לטפל ברפואה סינית – לקריאה נוספת
דיקור סיני להפגת כאבים – לקריאה נוספת