דיקור סיני בזמן הריון

בזמן ההריון הגוף עובר שינויים גופניים, רגשיים והורמונאלים. אומנם תהליכים אלה הם טבעיים וזה בסדר גמור, אך במצבים בהם נוצר סבל וכאב שדורש כוחות התמודדות מהגוף – טיפול בדיקור סיני מאפשר באופן טבעי לחזור לשיגרה מהר וגם להתמודד עם ההריון בקלות יותר. 

חשיבות הדיקור סיני לנשים בהריון

היריון הוא אחת התקופות המרגשות והמשמעותיות בחיי האישה ומשפחתה. במהלך ההיריון גוף האישה עובר שינויים רבים: גופניים, רגשיים והורמונאליים. ההיריון והשינויים שהוא מביא מצריכים הסתגלות והתאמה של הגוף והנפש של האישה.

דיקור סיני בהריון מהווה נדבך חשוב בטיפול באיזון המשתנה של הגוף במהלך ההיריון. הוא מסייע בכניסה להיריון, מחזק את הגוף בשלבי ההיריון השונים, מכין את האישה לקראת הלידה ומסייע לה להחזיר את גופה לאיזון גם אחריה.

דיקור סיני בהריון מהווה היום את הפתרון היעיל והאפקטיבי ביותר לחיזוק הגוף במהלך ההיריון, בלי שימוש בחומרים כימיים חיצוניים וללא תופעות לוואי. הדיקור הסיני מסייע גם להיכנס להיריון במקרים של בעיות פוריות שהרפואה הקונבנציונלית מתקשה לאתר את מקורן ובמקרים של דיכאון לאחר לידה.

היריון, "עניין קבוע של שינויים זמניים"

השליש הראשון - כיצד הגוף פועל

הריון מתחלק לשלושה חלקים עיקריים (טרימסטרים) : שליש ראשון, שני ושלישי. דיקור סיני בהריון יודע למצוא את האיזון הנכון, כך שההיריון יעבור בצורה הטובה והנעימה ביותר, בלי שימוש בחומרים חיצוניים וללא תופעות לוואי.

בשליש הראשון ההיריון עדיין לא ניכר כלפי חוץ, אך בתוך הגוף מתחיל תהליך מואץ של שינוי. בשלב הזה האישה יכולה להרגיש תופעות שונות, בהן בחילות, הקאות, עייפות, דחייה מריחות וכיו"ב. חולשות גופניות מן העבר (כאבי ראש, גב וכיו"ב) יכולות לשוב ולהציק.

מהרגע שההיריון מתחיל כל מערכות הגוף פועלת באופן מואץ ומתאימות עצמן לצרכי התפתחותו של העובר. הגוף מפנה את כל המשאבים העומדים לרשותו לטובת ההיריון והעובר. גוף האישה עובר שינויים פיסיולוגיים שנובעים, בין השאר, מהפרשת הורמונים.

דיקור סיני להיריון יודע לאזן את פעילות הגוף של האישה ההרה ואת הפרשת ההורמונים ובכך לתת מענה לעייפות, לבחילות ועוד. הדיקור הסיני הוא הטיפול היעיל ביותר במצבים של חוסר איזון בגוף. בעזרת דיקור סיני להיריון ניתן להשיג איזון גוף נפש ואיזון הורמונאלי ולהקל על תופעות אי הנוחות המלוות את ההיריון בשליש הראשון. מחקרים שנעשו הוכיחו שהדיקור איננו מסוכן לנשים הרות ו/או לעובר.

טיפול בדיקור סיני לנשים בהריון

טרימסטר שני – השליש השני של ההיריון מהשבוע ה – 13 של ההיריון.

התייצבות והתחזקות העובר וההיריון. ההיריון צלח את תקופת ההסתגלות הראשונה. השלב הזה מאופיין בהתרחבות של הרחם וכלי הדם לצד התחלת השינוי השלדי של גוף האם בגלל גדילת העובר. ההיריון ניכר כלפי חוץ. מתחילים שינויי משקל הדרגתיים. בדרך כלל, בשלב זה, הסימפטומים של השלב הראשון נעלמים והבחילות חולפות, אך לא תמיד.

בגלל חלוקת המשקל והשינוי השלדי יש נשים שבשלב זה מתחילות להרגיש כאבי גב, כאבים בצוואר ובשכמות. הכאבים יכולים להפוך את ההיריון לסבל. דיקור סיני להיריון מקל על המתח והלחץ ונותן מענה לכאבי הצוואר, הגב והשכמות. הדיקור לא מסכן את ההיריון או העובר.

טרימסטר שלישי

דיקור סיני להיריון, עובר במצב עכוז, היפוך עובר וזירוז לידה

העלייה במשקל של האם לעתיד ממשיכה. אי הנוחות בנשיאת ההיריון גדלה ויחד אתה מופיעות תופעות שונות: צרבת, עצירות, טחורים, נדודי שינה (אינסומניה), עייפות ועוד. השליש השלישי מאופיין במאמץ מתמשך וקשה לגוף האם. מאמץ מתיש שיכול להפוך להיות קל הרבה יותר בזכות טיפול נכון.

דיקור סיני להיריון יודע לטפל באופן מדויק במתח, בהתשה הגופנית והתעופות האחרות המאפיינות את השליש השלישי.זה הזמן להתחיל להתכונן ללידה, להצטרף לקורס הכנה ללידה ולהכין עצמנו לשלב הראשוני של גידול התינוק. ידע מצמצם את החשש שלנו מן הלא נודע.

דיקור סיני להיריון בעל השפעה על בעיות נפוצות לקראת הלידה ומומלץ גם על ידי הרפואה הקונבנציונאלית ומרכזי/ מחלקות היולדות בבתי החולים.העובר הגיע עד שבוע 34 והוא עדיין לא התהפך/ נמצא במצב עכוז? הרפואה הקונבנציונלית ממליצה לנסות ולסייע לו להתהפך בעזרת דיקור (בדרך כלל נדרשים טיפול עד שלושה טיפולים באמצעות דיקור סיני להיריון).

עבר תאריך הלידה המשוער או במקרים שבהם יש אינדיקציה רפואית אחרת לפיה רצוי לקדם את הלידה? הרפואה הקונבנציונאלית ממליצה על טיפול באמצעות דיקור סיני להיריון (בדרך כלל נדרשים עד שלושה טיפולים).

הדיקור ייעשה אך ורק על ידי מדקר מומחה, בעל ניסיון והכשרה שיודע לעשות דיקור סיני להיריון. במהלך 25 שנות עבודתי כמטפל צברתי ניסיון רב בטיפול בנשים הרות באמצעות דיקור סיני להיריון וליוויתי אימהות וזוגות רבים בדרך ללידה ולהורות בריאה וטובה. רוצים גם אתם חווית היריון טובה ורגועה?

לדיקור סיני בזמן הריון יש יתרונות רבים

היריון הוא עניין קבוע של שינויים זמניים. במהלך תשעת חודשי ההיריון הגוף עובר שינויים יומיומיים. הגוף והנפש נדרשים להסתגל למציאות חדשה כל הזמן.

דיקור סיני להיריון בעל יתרונות רבים:

  • יעילות מוכחת. יעילותו של דיקור סיני להיריון לחיזוק הגוף לקראת הכניסה להיריון ובמהלך שלבי ההיריון השונים הוכחה במחקרים רבים.
  • כלי טיפולי יוצא דופן בזכות יכולות החיזוק של הגוף והנפש ללא שימוש בחומרים חיצוניים.
  • ללא תופעות לוואי.
  • לא כואב.
  • לא מסכן את ההיריון/ עובר.
  • דיקור סיני להיריון מתאים לכול שלבי ההיריון, בכלל זה הכניסה להיריון והתקופה שאחרי הלידה.
  • הדיקור מטפל בקשיים ובנושאים השונים המאפיינים כל אחד ואחד משלבי ההיריון. מלווה את האישה לאורך כל ההיריון, מהכניסה להיריון ועד אחרי הלידה, בדרך להיריון בריא ולידה בריאה וקלה.
דיקור סיני בהריון - טיפול טבעי

דיקור סיני הוכח כיעיל בטיפולי פוריות

בשנים האחרונות יש עלייה ברורה בקושי של נשים במדינות המערב להרות ולהחזיק את ההיריון בחודשי ההיריון הראשונים. פעמים רבות אישה לא מצליחה להרות בגלל איכות הזרע של בן הזוג או עקב קושי לייצר ביציות רבות וחזקות. פעמים אחרות נשים מצליחות להרות אך לא מצליחות 'להחזיק' את ההיריון לאורך זמן.

היום מומלץ רפואית לנשים שעוברות טיפולי פוריות לשלב, נוסף לטיפולי הפוריות, דיקורי סיני. דיקור מעלה את הסיכוי של נשים בטיפולי פוריות להרות. מחקר משותף של אוניברסיטת תל אביב ובית החולים איכילוב בדק את שיעורי הכניסה להיריון בקרב נשים שעברו הפריה חוץ גופית והצליחו להרות וגילה קשר חזק בין השניים.

המחקר בדק את שיעורי הכניסה להיריון בקרב קבוצת נשים שטופלה בדיקור סיני מצא שיעור גבוה מאוד של כניסה להיריון בקרב אותן נשים, כמעט פי שניים, לעומת קבוצת הביקורת שלא טופלה בדיקור.

יתרונות הדיקור לטיפול בבעיות פוריות

אישה שעוברת טיפולי פוריות היא מי שלא מצליחה להרות תוך זמן סביר בעקבות בעיה ידועה שלה או של בן זוגה, או עקב בעיה שאיננה ידועה. טיפולי פוריות כוללים נטילת תרופות עם תופעות לוואי, בדיקות והתערבות כירורגית. הטיפולים יוצרים תנודות קיצוניות וגורמים לחוסר איזון בגוף.

  • דיקור סיני להיריון בעל יכולת חיזוק והרגעה כללית של הגוף והנפש.
  • הדיקור לא עושה שימוש בחומרים חיצוניים אלא בכוחות הפנימיים של הגוף והנפש של האישה בלבד.
  • ללא תופעות לוואי.
  • לא כואב.
  • דיקור סיני להיריון יכול להיעשות במשולב עם כל טיפול אחר.
  • בדיקור אנחנו מחזקים את הגוף ומאזנים אותו, דבר שיכול לחזק את ייצור הזרע (אצל הגבר) והביציות ( אצל האישה) והחזקת ההיריון.
  • במקרים בהם הסיבה לאי הכניסה להיריון לא ידועה דיקור סיני להיריון מרגיע, מפחית לחצים ומעלה את סיכויי הכניסה להיריון.
  • מחקרים מוכיחים שדיקור סיני להיריון במשולב עם טיפולי פוריות הופך את טיפולי הפוריות ליעילים יותר.
  • הדיקור הסיני מרגיע ומפחית את הלחץ הנפשי על האישה שעוברת טיפולי פוריות וכך מגדיל את סיכויי ההצלחה של הטיפולים.
  • דיקור סיני מתאים לכול אישה, בכול מצב גופני/ נפשי ובכול גיל.

חשוב לעשות את הדיקור לטיפול בבעיות פוריות רק על ידי מטפל מומחה בדיקור, בעל ניסיון, כדי שתרגישו שאתם בידיים טובות, בדרך להורות.

התקשרו אליי ובוא לפגישת ייעוץ ללא התחייבות.

שאלות ותשובות

השימוש בדיקור הוא במחטים סטריליות ולשימוש חד פעמי. המחטים מפוקחות על ידי משרד הבריאות. לגבי הכאב – מניסיון של 25 שנה ואלפי טיפולים אני יודע לומר שהכאב הוא מזערי ולרוב אינו מורגש כלל. הנחת המחטים מתבצעת על פי אבחון והבעיה איתה המטופל מגיע לקליניקה. ישנם מקומות להנחת מחטים שעוזרים לשחרור לחצים וישנם מקומות לשיפור כאבים ועוד, שעליהם אפרט באתר.

הורמונים הן חומר פנימי המופרש כדי לעזור לגוף לכוון משאבים לתהליך ההריון והלידה וכדי להכינו לקראת השלב הבא. חוסר איזון הורמונלי נוצר בדרך כלל בגלל מצב איברים פנימיים לפני הכניסה להריון והדיקור הסיני יודע להשפיע על איברים אלה ובכך ליצור איזון הורמונלי. באתר אני מסביר על הסיבות לכך ואיך לאזן זאת.

השינויים הגדולים והקושי לראות את העתיד בתהליך ההריון, בעיקר בהריון ראשון, הוא טבעי. המתח שמתלווה לקושי זה לעיתים גורם לחרדה ולעיתים לדיכאון.  הליווי הטיפולי בידי מטפל מנוסה עוזר לתמוך בהתמודדות עם קשיים אלה ומאפשר לאשה לעבור את התהליך המדהים הזה על הצד הטוב ביותר. במאמר אני מסביר על כך לעומק ועל היתרונות של דיקור סיני בזמן הריון ולאחר מכן.

25 שנות ניסיון

לתאום טיפול, או אבחון ללא עלות

ניתן להשאיר פרטים ואתקשר אליך חזרה

כיצד מתבצע הטיפול

חלק א'

אבחון

האבחון, נעשה לרוב באמצעות שיחה ובדיקת דופק ולשון;
בחירת נקודות הדיקור נעשה בהתאם לאבחון

חלק ב'

טיפול בדיקור סיני

שיטת רפואה המתבססת על דקירת המטופל בסיכות דקות במיוחד במקומות מסוימים בגוף.
הדיקור מסייע בהקלת כאבים, משפר את מערכת החיסון, מסייע בטיפול בבעיות רפואיות בגוף ובנפש

חלק ג'

טיפול בכוסות רוח

טיפול בכוסות רוח הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית, בו נוצרת יניקה מקומית על העור באמצעות כוסות מחוממות. הטיפול בכוסות רוח, יעיל במצבי בריאות שונים כמו כאבי שרירים, בעיות נשימה, התקררות ועוד.

0 המלצות (דירוג 4.9)

דיקור סיני בהריון

מתוך הרבה שיטות של רפואה סינית, אין ספק שהדיקור זוכה להצלחה רבה.  זו צורת טיפול מסורתית יעילה מאוד שעושה שימוש במחטים דקות שמוחדרות לנקודות ספציפיות בגוף.

בשנים האחרונות גם האפשרות של דיקור סיני בהריון צברה תאוצה והפכה להיות מאוד פופולרית. נשים רבות פונות לטיפולים כאלה בתקופת ההיריון, כך שאם גם את חושבת על זה, את לא לבד. מדובר על שיטה שיכולה לעשות לך רק טוב בשלבים שונים של ההיריון.

לכן, אם תוכלו לפנות אל מדקר סיני מומחה ומנוסה כמו יוסי לוי, חבל לדחות זאת לשבוע ההיריון הבא. נשים רבות פנו אליו כבר בעבר לדיקור בזמן ההיריון ואין ספק שגם את יכולה לצאת מטיפול כזה מרוצה ביותר.

אם ננסה להבין איך יכול להיות שעוד ועוד נשים בוחרות באופציה של דיקור סיני בהריון, נגלה שזה לא ככה סתם. לדיקור בזמן ההיריון יכולים להיות יתרונות רבים, כמו למשל:

  • הקלה על סימפטומים של היריון, כמו למשל בחילות, עייפות וכדומה.
  • הכנה טובה וטבעית ללידה.
  • התאוששות קלה ומהירה יותר אחרי הלידה

בנוסף, הרבה מאוד נשים פונות היום לדיקור סיני גם במסגרת טיפולי הפוריות. בעיות הפוריות רק הולכות וגדלות בעידן שבו אנחנו חיים, והדיקור הסיני יכול לסייע בכך בצורה בלתי רגילה. לכן, גם אם את נמצאת בשלבים שבהם את מנסה להיכנס להיריון, דיקור סיני זו יכולה להיות התשובה.

קליניקת דיקור סיני שתתאים לך

כמובן שאפשר להבין אותך אם את רוצה לעבור דיקור סיני בהריון אך מתלבטת לאן לפנות. כולנו יודעים שלא חסרות קליניקות של דיקור סיני שמזמינות אותך לטיפולים כאלה ואחרים. יחד עם זאת, אם תבדקי את הדברים לעומק, תגלי גם את שדיקור מקצועי כדאי לך לעשות רק אצל יוסי לוי. הוא עוסק בתחום הדיקור, כולל דיקור בהיריון, כבר הרבה מאוד שנים. הוא מביא איתו ידע נרחב והרבה מאוד המלצות של מטופלים ומטופלות. צרי עימו קשר עוד היום במספר: 072-3302204 ותראי שלא תצטערי על כך, כי אין ספק שדיקור יהפוך את ההיריון שלך לחוויה טובה הרבה יותר.

דיקור סיני בהריון

לתיאום טיפול בדיקור, או פגישת אבחון ראשוני, ללא עלות:

 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן