דיקור סיני לבעיות שינה

שינה חיונית לחיזוק ואיזון הגוף והנפש של כולנו. שינה טובה מחזקת את המערכת החיסונית, מאפשרת למוח להתפתח ולתפקד היטב במצב של ערות. אנשים שונים זקוקים לזמן שינה שונה. שינה לא תקינה גורמת לעייפות, לפגיעה באיכות החיים ובתפקוד היומיומי.

הפרעות שינה נגרמות מסיבות שונות. יש ארבע קבוצות של הפרעות שינה:

•  אינסומניה (נדודי- שינה)
  •  ישנוניות יתר
  •  הפרעות שמתרחשות במהלך השינה
  •  הפרעות בתזמון השינה (הפיכת היום ללילה וכיו"ב)

בדיקור סיני לבעיות שינה מאבחנים את סוג ההפרעה ואז מטפלים.

אינסומניה מה זה?

נדודי שינה (אינסומניה) הם מצב של שינה לא תקינה. אינסומניה היא הפרעת השינה השכיחה ביותר. כ – 30% עד 35% מהמבוגרים מתלוננים בשלב מסוים של חייהם על נדודי שינה. הבעיה שכיחה יותר ככל שמתגברים. בגיל מבוגר הבעיה חמורה. נשים סובלות מנדודי שינה פי שניים יותר מגברים.

מבחינים בין אינסומניה חד פעמית/ קצרת טווח שבאה כתגובה לאירוע טראומתי משמעותי או אירוע שנחווה ככזה (תאונה/ פיטורים/ שינוי קיצוני במזג אוויר/ מתח אישי וכיו"ב). במקרים אלה האינסומניה תחלוף מעצמה ואין צורך בטיפול. אינסומניה ארוכת טווח/ כרונית מתרחשת לפחות 3 פעמים בשבוע ונמשכת לפחות 4 שבועות.

דיקור סיני לבעיות שינה

הטיפול באינסומניה

נדודי שינה עלולים להיות מחלה בפני עצמה או להיות חלק מתסמינים של מחלות אחרות, גופניות או נפשיות. הסובלים מאינסומניה יחוו שינה לא יעילה ואפשר שיהיו עייפים גם אחרי 6 שעות שינה. מי שסובל מנדודי שינה יסבול לפחות מאחת מארבע התופעות האלה:

1. קושי להירדם בלילה
  2. הפרעות בתזמון השינה (יום/ לילה)
  3.  שינה לא רציפה במהלך הלילה (קושי בשימור שינה)
  4.  יקיצה מוקדמת

נדודי שינה גורמים לעייפות, חוסר ריכוז, תאונות, תפקוד כללי לקוי בחיי היומיום ופגיעה באיכות החיים. האינסומניה פוגעת בגוף גם בטווח הארוך, גוררת עייפות כרונית שהופכת לחולשה כללית וחושפת אותנו למחלות.
אינסומניה ארוכת טווח/ כרונית יכולה להיגרם ממגוון סיבות פיסיולוגיות ונפשיות. זיהוי הסיבה הגורמת לאינסומניה קריטי להתאמת הטיפול.

צורת הטיפול הנפוצה המוצעת היום לאינסומניה כוללת טיפול תרופתי בכדורים שהשימוש בהם יוצר התמכרות וגורר תופעות לוואי, שימוש בכדורים נוגדי דיכאון וחרדה או טיפול פסיכולוגי. דיקור סיני לבעיות שינה הינו טיפול טבעי ללא תופעות לוואי.

דיקור סיני לבעיות שינה (אינסומניה)

דיקור סיני לטיפול באינסומניה הוא אחד הפתרונות היעילים והמהירים ביותר לבעיות שינה. גוף האדם יודע ששינה היא צורך קיומי בסיסי והוא מחפש דרכים שיעזרו לו לייצר את השקט הדרוש כדי לישון. חוסר איזון, מתח נפשי, כל אלה עלולים לגרום לאינסומניה ולבוא לידי ביטוי באיכות השינה שלנו.

הדיקור, ככלי טיפולי, יודע לאזן את הגוף והנפש ולתת להם את הכוחות לשבור את מעגל חוסר הבריאות והחסך בשינה. בניגוד לרפואה הקונבנציונאלית שמציעה בדרך כלל טיפול תרופתי בכדורים שהשימוש בהם יוצר התמכרות וגורר תופעות לוואי, דיקור סיני לבעיות שינה (אינסומניה) עושה שימוש אך ורק בכוחות הגוף של המטופל.

יתרונות דיקור סיני לבעיות שינה (אינסומניה)

דיקור סיני לבעיות שינה מסתמך אך ורק על הכוחות הפנימיים של גוף המטופל בניגוד לשיטות אחרות שמציעות כדורי שינה ממכרים שיש להם תופעות לוואי.

• ללא שימוש בתרופות ואמצעים כימיים ממכרים
  •  ללא תופעות לוואי
  •  פתרון יעיל ומהיר לטיפול בבעיות השינה.
  •  לא כואב.
  •  במהלך הדיקור מטפלים בשורש הבעיה ולא רק בתסמינים.

במהלך 25 שנה טיפלתי באינספור נשים וגברים שסבלו מנדודי שינה. בעקבות הדיקור הם חזרו לישון שינה רציפה, רגועה ונעימה.

אם גם אתם סובלים מאינסומניה, התקשרו אליי ובוא לפגישת אבחון וייעוץ, ללא התחייבות.