ילדים פחות רעבים כשחולים

ילד חולה, כמו בוגר אגב, מאבד תאבונו עם הגיעה של תחילת ההצטננות. גופו בוחר לכוונן את מרבית האנרגיה שלו לטובת מערכת החיסון שאמורה לעבוד בהרבה יותר רצינות ואינטנסיביות. הרפואה הסינית מבינה את העולם הגופני והרגשי בצורה ייחודית ועונה על שאלות שונות בבהירות שאין דומה לה.

תהליך העיכול

עיכול הוא הליך מבורך בדרך כלל רק שהוא דורש המון אנרגיה. כולנו מכירים את תחושת העייפות והכובד אחרי ארוחה כבדה, את הרצון לעצום עיניים "רק לדקה" ואת התפילה הפנימית או לא ש"ילכו כבר האורחים והילדים יעסיקו עצמם ואנחנו נוכל ללכת לנוח צהרים".

זאת אנו מרגישים אחרי ארוחה כבדה אבל גם ארוחה יותר קלה דרושה אנרגיית עיכול ולמרות שאנו לא חשים זאת באופן ישיר – הגוף צריך להפנות משאבים כדי לשנות את מזוננו לחומר שהגוף יודע לעבוד איתו, הרי אם נאכל תפוח זה יעוכל מעולה אבל אם נזריק תפוח לשריר נוכל למות מזה.

ילד לא רוצה לאכול

למה ילדים פחות רעבים כשחולים?

עם תחילת ההתקררות הגוף מעדיף שלא להפנות לעיכול משאבים כמו שהוא מעדיף שלא להשקיע מאמצים גופניים בחימום ולכן אנחנו סובלים מקור ופתאום אנחנו חשים עייפות ורצון לנוח.

הגוף החכם רוצה להתפנות מצרכני משאבים משמעותיים כדי שיוכל לחזק את המערכת האמורה לטפל במחולל המחלה. יש לגופנו מספיק מאגרים כדי שיוכל לעבור תקופה מסוימת ללא צורך באוכל. מים תמיד צריך – שתייה אינה "צרכנית אנרגיה משמעותית".

וכך גופנו משדר לנו אי-רעב או בחילה או פשוט חוסר רצון לראות אוכל. כשאנחנו מבינים איך עובדת המערכת ושטובת הילד ובריאותו דורשים צמצום בתיאבון בשביל לאפשר צמצום באכילה ו"שחרור כוחות" אז למה קשה לנו כל כך שהילד לא רעב?

מטעמים היסטוריים אנחנו גדלנו על אחת הטעויות הנפוצות – "תאכל כדי שיהיה לגוף כוח להלחם במחלה" כך אמרו לנו ולכן הורים מנסים לדחוף אוכל בדרכים שונות. הורים מתקשרים אלי בשמחה כשילדם מבקש לאכול אחרי שלקח אקמולי, או דומיו, ומודיעים שהוא מרגיש יותר טוב.

נכון, הוא מרגיש יותר טוב אבל גופו לא "ניצח את המחלה" הוא פשוט יצא להפסקה ומשהו אחר עושה את העבודה. אם הייתי חושב שהוא לא יצטרך יותר את מערכת החיסון שלו הייתי מקבל בשמחה את המצב.  אבל אני יודע שכבר עוד מעט מערכת החיסון שלו שוב תיקרא לעבודת ההגנה כך שהייתי שמח יותר לדעת שהיא התחזקה מהאירוע האחרון ופעם הבאה היא תהיה יותר מוכנה ויותר יעילה.


אז מה לעשות?

אם הילד לא רוצה לאכול אז יופי. אל תתנו לו לאכול רק תקפידו שישתה. אם הילד רוצה לנוח אז יופי תנו לו לנוח.  צריך לזכור שרוב הפעמים שהגוף שלנו מתקרר הוא לא מראה סימני מחלה ועובר את זה לבד כלומר כדאי להיות רגישים לבקשות של הילד ולהניח שהוא מתמודד עכשיו עם התקררות.
הרפואה הסינית דרך דיקור סיני לילדים משלבת דרך הטיפול את העצמת מערכת החיסון כדי למגר את המחלה יותר מהר ויותר יעיל. הטיפול עוזר לגוף להתמקד בחיסון ולגייס כוחות פנימיים לטובת העניין כך שהמערכת לומדת שהיא יכולה להתגבר על המחלה וצוברת ניסיון לפעמים הבאות.

הרפואה הסינית מאד יעילה לחיזוק המערכת החיסונית וזה מתאים לילדים עם מערכת חיסון שסובלת מחולשה, אלה שמתקררים הרבה פעמים בכל חורף ולילדים שסובלים עכשיו ואנחנו כהורים רוצים לעזור להם להתגבר על המחלה ולצאת ממנה מחוזקים יותר.

25 שנות ניסיון

לתאום טיפול, או אבחון ללא עלות

ניתן להשאיר פרטים ואתקשר אליך חזרה

כיצד מתבצע הטיפול

חלק א'

אבחון

האבחון, נעשה לרוב באמצעות שיחה ובדיקת דופק ולשון;
בחירת נקודות הדיקור נעשה בהתאם לאבחון

חלק ב'

טיפול בדיקור סיני

שיטת רפואה המתבססת על דקירת המטופל בסיכות דקות במיוחד במקומות מסוימים בגוף.
הדיקור מסייע בהקלת כאבים, משפר את מערכת החיסון, מסייע בטיפול בבעיות רפואיות בגוף ובנפש

חלק ג'

טיפול בכוסות רוח

טיפול בכוסות רוח הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית, בו נוצרת יניקה מקומית על העור באמצעות כוסות מחוממות. הטיפול בכוסות רוח, יעיל במצבי בריאות שונים כמו כאבי שרירים, בעיות נשימה, התקררות ועוד.

0 המלצות (דירוג 4.9)

טיפולים נוספים בדיקור סיני

לתיאום טיפול בדיקור, או פגישת אבחון ראשוני, ללא עלות:

 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן